Već jedno alkoholno piće dnevno može povećati sistolički krvni tlak, zaključak je nove studije objavljene u magazinu Hypertension. Veza akohola i povišenog tlaka godinama je tema i predmet istraživanja. No ova studija sada pokazuje kako je dovoljna i minimalna količina alkohola za povišenje tlaka. Predsjednik Svjetske lige za hipertenziju, dr. Paul Whelton, naveo je kako kardiovaskularni rizik nose povišeni i sistolički (gornji) i dijastolički tlak (donji). Pri čemu ovaj zaključak studije naglašava direktan utjecaj tj. povišenje gornjeg tlaka već pri malim količinama alkohola dnevno. Poruka znanstvenika je kako – ne postoji sigurna količina alkohola za konzumaciju.
Alkohol utječe na krvni tlak, nema sigurne količine
Više iz rubrike:
Živi zdravo
Povezani članci
Zdrava mirovina
Foto dana: Kiša ili sunce, svakodnevna šetnja otklanja i brige
Anonimni upitnik
Iskrena samoprocjena: Provjerite koliko doista pijete alkohola
Čuj, srce ti priča!
Foto dana: Akcija CroMSIC Osijek – suradnja studenata i kardiologa
Tražite više o zdravlju? Pretražite Portal Zdravlje
Najnovije s našeg portala
Thomas Hofmarcher:
Hrvatska treba ciljanu investiciju za smanjenje tereta raka
Miastenija gravis
Smanjimo stigmu i osigurajmo nove terapije
Nacionalni dan preživjelih od raka
Hvala vam što vas vaša glava, srce i pisma drži
Portal Zdravlje donosi
Odabrali čitatelji
Lijek postoji, ali ne kod nas
Pomozimo da uz Rubena prvi dan škole bude njegova majka!
Nacionalni dan preživjelih od raka
Prof. Mikolašević: Onkološka bolest danas ne znači smrtnu presudu
Upozorenje neurologinje
Socijalni jet lag – poremećaj koji donosi današnji način života
Rezultati rehabilitacije















