fbpx
back to top
NaslovnaVijestiVećina ortopeda koji su isti dan otišli na bolovanje vratila se na posao
Splitski KBC

Većina ortopeda koji su isti dan otišli na bolovanje vratila se na posao

Do kraja ovog tjedna njih šestero vratilo se na posao. Nije bilo lako, poručuje doc.dr.sc Bruno Lukšić pročelnik Zavoda za ortopediju i traumatologiju splitske bolnice, nedostatak kolega se itekako osjetio.

No, Zavod je unatoč tome morao funkcionirati jer pacijenti su na prvom mjestu. Specijalisti ortopedije i traumatologije iz cijele Hrvatske , od Zagreba do Biograda u proteklih 15- tak dana pomagali su splitskim kolegama.
U roku 48 sati, kaže dr. Lukšić, riješili su se najosjetljiviji pacijenti, dojenčad za pregled kukova. Za njih su u Splitu dolazili i brinuli kolege iz drugih Zavoda i klinika, kako oni koji rade u državnom sustavi tako i kolege iz privatnih ustanova. Upravo na taj način rješavao se i elektivni program, suradnjom javnog i privatnog.

Radilo se uz povećane napore onih koji su ostali. Pokrivali su se svi punktovi, dežurstva, operacije, hitni i elektivni program. Jedino su, poručuju sa splitskog Zavoda, morali reducirati ambulantu.

Sada kad se većina kolega vratila s bolovanja opet je sve u pogonu 100 posto. Pacijenti su to dijelom osjetili jer ne možete osjeti nedostatak 9 ljudi, ali čini nam se da su više bili uznemireni radi nekih medija nego što su zaista u skrbi i brizi bili zakinuti, kaže pročelnik Lukšić.

Ova pobuna donijela je i konačno rješavanje liste čekanja na kojoj je bilo više od 3 tisuće pacijenta. Sada ih je upola manje.
Sestre i službenice s odjela kontaktirale su jednu po jednu osobu od njih 3 tisuće s liste. Naime, u protekla dva tjedna sve su nazvali i zaključili da je stvarni broj pacijenta koji čeka neki zahvat 1445. Ostali su ili već riješeni ili su naprosto odustali. Docent Lukšić koji je nedavno preuzeo mjesto pročelnika Zavoda poručuje da je i ova brojka poražavajuća, ali da će nastojati to riješiti.

Podijelite članak:

MSD oglas, kampanja

Najnovije

Više iz rubrike

MSD oglas, kampanja

Izabrali čitatelji

Naše rubrike