fbpx
back to top
NaslovnaAktualnoReportaža o Respiracijskom centru i prazne bočice cjepiva u Muzeju
U Rijeci

Reportaža o Respiracijskom centru i prazne bočice cjepiva u Muzeju

Reporterke su snimile reportažu u jeku najgoreg pandemijskog vala, u Respiracijskom COVID odjelu KBC-a Rijeka, na kojem su ležali najteži pacijenti s teškim upalama pluća, na respiratorima i vodili borbu između života i smrti. U ekskluzivnoj reportaži prikazale su ozbiljnost bolesti i nadljudske napore zdravstvenih djelatnika koji su sebe izložili opasnosti kako bi spašavali ljudske živote. Dio Civilne muzejske zbirke prema glasanju građana bit će i prazne bočice cjepiva protiv COVID-a.

Najveći broj glasova

Riječ je o događaju u okviru međunarodne manifestacije „Dani europske baštine u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja u Rijeci, gdje je održan program „Muzeji kakve trebamo“.
Predstavljeni su rezultati Drugog javnog poziva za predlaganje predmeta za Civilnu muzejsku zbirku, nakon čega je uslijedio okrugli stol na temu „Promjena muzejske paradigme – zajednica u centru“. Među pet uvrštenih tema i predmeta koji ih obilježavaju, s najvećim brojem glasova građana čak su tri posebna zdravstvena obilježja uvršteni u Civilnu muzejsku zbirku.

Bočice cjepiva

Uz spomenutu reportažu u Civilnoj će muzejskoj zbirci biti i prazne bočice cjepiva protiv COVID-19 virusa. Ono je obilježilo pandemiju u cijelom svijetu. Kad se napokon pojavilo, bilo je predmetom mnogih želja, a nakon što su u javnoj sferi, dok je bilo u fazi istraživanja i nastajanja, prethodili disonantni tonovi za i protiv cijepljenja. Obilježja je dobila i Hitna medicinska pomoć 1960-tih godina. Danas, u pandemijskim raljama, mnogi će zaboraviti ili su premladi da bi znali u kakvim se sve nezamislivim uvjetima radilo 60-tih godina proteklog stoljeća. Najviše su glasova građana dobile nagrade stotinama građana volontera koji su sudjelovali u projektu Rijeka 2020 – EPK, te HKD Rijeka kao organizator volontiranja, u kojem su građani projektu poklonili više od 5 000 sati svog slobodnog vremena, u iznimno teškoj situaciji „novog normalnog“, koja je bila sve samo ne jednostavna.

Podijelite članak:

MSD oglas, kampanja

Najnovije

Više iz rubrike

MSD oglas, kampanja

Izabrali čitatelji

Naše rubrike