Dostupnost pitke vode može unaprijediti zdravlje djece te umanjiti pretilost, rezultat je studije objavljene u znanstvenom časopisu Pediatrics. U polovicu od 18 škola uključenih u istraživanje montirali su dispenzere s vodom te podijelili učenicima edukativni materijal zašto je važno piti dovoljno vode. Nakon 15 mjeseci učenici iz tih škola imali su sedam puta nižu prevalenciju kad je u pitanju pretilost. Educirani su i o drugim dobrobitima vode, a djeca koja su pila vodu istovremeno su manje konzumirala zaslađena pića.
Tražite više o zdravlju? Pretražite Portal Zdravlje
Najnovije s našeg portala
Nacionalni dan preživjelih od raka
Putokaz za onkološke pacijente na Rebru
Edukacija javnosti
Nagrada doktorici Borki Pezo Nikolić
U subotu na Cvjetnom
Naučimo pomoći kod zastoja srca i gušenja!
Portal Zdravlje donosi
Odabrali čitatelji
Sakralna neuromodulacija
Uspješno liječenje inkontinencije u splitskoj bolnici
Lijek postoji, ali ne kod nas
Pomozimo da uz Rubena prvi dan škole bude njegova majka!
Miastenija gravis
Smanjimo stigmu i osigurajmo nove terapije
Upozorenje neurologinje
Socijalni jet lag – poremećaj koji donosi današnji način života
Zdravstvena pismenost















