Već dvije porcije crvenog mesa tjedno povećavaju rizik obolijevanja od dijabetesa tip 2, rezultat je studije harvardskih znanstvenika.
Rezultat je objavljen u American Journal of Clinical Nutrition na temelju dugoročnih studija NHS, NHSII i HPFS. U ta je istraživanja uključeno više od 200 tisuća ljudi od kraja 70ih do kraja 80ih godina uime proučavanja rizičnih faktora za kronične bolesti. Sudionici su svake dvije godine provjeravali svoj zdravstveni status, uz upitnik o prehrambenim navikama itd. Na kraju perioda praćenja, kako prenosi rezultat studije CNN, oko 22 800 ljudi razvilo je dijabetes tip 2. Oni koji su najviše jeli crveno meso imali su bitno veći rizik. Debata oko rezultata ide u smjeru smanjenja konzumacije ovih namirnica, a ne njihova potpuna izbacivanja iz prehrane.
Crveno meso i dijabetes tip 2, rezultati studije
Više iz rubrike:
Živi zdravo
Povezani članci
Iskustvo Osječanina
Ivan Klanac: Moj život s dijabetesom od 1991. godine
Vježbanje za svaku životnu dob
Foto dana: Vježbanje je dio borbe protiv dijabetesa, pokazali su Bjelovarčani
Za svoje pacijente
Foto dana: obiteljske liječnice na MRAKK simpoziju u Slavonskom Brodu
Imenovanje u Europskom parlamentu
Zastupnica Jerković Kraljić predvodi EU "Plan za srce"
Tražite više o zdravlju? Pretražite Portal Zdravlje
Najnovije s našeg portala
Uskoro i u EU
Stižu lijekovi za mršavljenje u obliku tablete
Odgovori kirurga Tomasovića
Analna fistula - neugodan, ali rješiv problem
Akcija za kupovinu MR-a
Ivica Profaca u pothvatu koji je znak otpora raku!
Portal Zdravlje donosi
Odabrali čitatelji
Kako pravilno postupati
Ugriz zmije – liječnik savjetuje što učiniti
Akcija za kupovinu MR-a
Ivica Profaca u pothvatu koji je znak otpora raku!
Uskoro i u EU
Stižu lijekovi za mršavljenje u obliku tablete
Zdravstvena pismenost
Razgovor s doc. dr. sc. Boris Filipović












