Kampanja je, zajedno sa raznovrsnim popratnim programom, predstavljena u povodu Svjetskog dana zdravlja pluća, 25. rujna.
Kako bi se simbolično prikazalo stanje pacijenta na putu od sumnje do dijagnoze, pa kroz dugačak i zahtjevan put liječenja raka pluća, postavljena je instalacija u formi labirinta. Prolaznici su imali priliku proći kroz labirint i tražiti izlaz, sa i bez uputa, te mjeriti vrijeme prolaska. Namjera je bila pokazati da, bez jasnih uputa i odgovora stručnjaka, vrijeme liječenja pacijentima može izgledati poput nasumičnog traženja izlaza iz najkompliciranijeg labirinta.
Poruka kampanje je da se zahvaljujući novim dijagnostičkim i terapijskim mogućnostima, rak i druge bolesti pluća mogu otkriti u ranijoj fazi i time postići izlječenje ili pak bolest dugo držati pod kontrolom uz očuvanje kvalitete života.
Predstavljena je i digitalna komunikacijska platforma www.govorimoorakupluća.com koja će služiti kao središnje mjesto informiranja za oboljele, članove njihovih obitelji i zainteresiranu javnost.
Kampanjom želimo poslati poruku oboljelima i njihovim obiteljima da se ne brinu, jer je uz njih tim stručnjaka i sustav medicinske skrbi koji ih prati na putu bolesti, osiguravajući im najbolju skrb i pružajući im sve potrebne informacije, poručila je predsjednica Udruge Jedra Sandra Karabatić.
Kampanja „Ne brini“, kao i platforma www.govorimoorakupluća.com, predstavljaju potpuno novi integrirani pristup u informiranju pacijenata o dijagnostici, liječenju, očekivanim nuspojavama, stilu života s rakom pluća i drugih plućnih bolesti, prehrani, fizičkim i radnim aktivnostima te programu podrške tijekom liječenja.