Mjera za zdravlje – 40 minuta tjelesne aktivnosti dnevno

Datum:

Bar 40 minuta fizičke aktivnosti umjerenog do snažnog intenziteta dnevno otprilike je prava mjera koja će uravnotežiti deset sati sjedenja, kaže istraživanje. Tvrdnja je zasnovana na studiji koja analizira devet prethodnih studija, uključujući ukupno 44.370 ljudi iz četiri zemlje čija je aktivnost bila konstantno praćena. Otkrila je da je rizik od smrti među onima sa sjedalačkim načinom života rastao sa smanjenjem fizičke aktivnosti.
Redovna vožnja bicikla ili brzo hodanje može smanjiti rizik od ranije smrti odnosno poništiti štetu višesatnog sjedenja, pokazala je analiza.
Prednost je istraživanja u tome što se oslanjalo na relativno objektivne podatke s nosivih uređaja sudionika.

British Journal of Sports Medicine također je objavio specijalno izdanje koje sadrži studiju i smjernice. U smjernicama je naglašeno – svaka se fizička aktivnost računa i bilo kolika je bolja nego nikakva.
Smjernice Svjetske zdravstvene organizacije također preporučuju 150 do 300 minuta aktivnosti umjerenog ili 75 do 150 minuta jačeg intenziteta tjedno. U to se računaju i aktivnosti kao što su penjanje stepenicama, igranje s djecom i ljubimcima, ples, obavljanje kućnih poslova, šetnju i vožnju biciklom…
No, davanje općih preporuka uvijek je problem jer treba imati u vidu razlike među osobama. Poručili su da još uvijek nije jasno gdje je granica za “previše sjedenja”. Ipak, okvir od oko 40 minuta aktivnosti dnevno trenutna je preporuka.

 

 

Podijelite objavu:

Popularno

Ostalo
Related

Sirupi protiv kašlja s folkodinom zabranjuju se u EU

Sirupi protiv kašlja koji sadrže folkodin bit će zabranjeni...

Voditeljica Referentnog centra za PTSP o prvom vodiču za ljude s traumama

Nebrojeno se puta u nekom od javnih servisa dogodi...

Glukagon u spreju dostupan u ljekarnama na recept

Od 1. prosinca u svim je ljekarnama na recept...

Povećanje naknade za dopust za njegu djeteta s težim poteškoćama

Uoči Međunarodnog dana osoba s invaliditetom, u Vladi su...