Istraga je li preminuloj pacijentici mijenjana infuzija

Datum:

Iz Županijske bolnice u Čakovcu reagirali su na pritužbe na njihov Odjel gastroenterologije, ocijenivši da je neobranjiva tvrdnja – ako je istinita – da je medicinska sestra umrloj pacijentici mijenjala infuziju.
Riječ je o pritužbama koje je na društvenim mrežama iznijela Ana Novak, kći jedne od pacijentica. Novak je na društvenim mrežama optužila odjel za razne propuste i loš tretman zbog čega je njezina majka, tvrdi, “iz bolnice izašla kao veći invalid nego je bila”.
To su propusti tolikih razmjera da mi je nemoguće više to izbrisati iz glave. Srce mi je puklo na tisuću komada kada sam vidjela svoju majku kako izgleda. Da je postala veći invalid nego što je bila i to nakon samo tri dana boravka na dotičnom odjelu, napisala je Novak na svom Facebook profilu.

Ponašanje osoblja

Optužila je osoblje odjela da se prema pacijentima ponašaju “kao prema inventaru”. Opisavši da je svjedočila situaciji u kojoj je medicinska sestra umrlu pacijenticu, koja je dijelila sobu s njezinom majkom, hranila sondom i davala joj infuziju.
Bolnica je priopćila da je odmah, po dospijeću pritužbe, započela internu proceduru utvrđivanja okolnosti.
Također, o pritužbama će obavijestiti Ministarstvo zdravstva i zatražiti da sami istraže je li i kako došlo do pogreške.
Činjenica da je za vrijeme boravka kćeri kod majke u bolničkoj sobi, preminula druga pacijentica, a sestra joj mijenjala infuziju, ako je istinita – neobranjiva je. Mogli bismo ju pokušati braniti vrlo teškim stanjem pacijentice zbog čega je uglavnom spavala. Ali nećemo. Pustit ćemo da nadzor utvrdi je li ova tvrdnja istinita. I u skladu s nalazom poduzeti korake, poručuje bolnička uprava.
Ani Novak i njezinoj majci ravnatelj bolnice dr. Igor Šegović osobno se ispričao zbog ove neugodnosti ako se zaista dogodila na način kako Ana Novak tvrdi.

Slijedi nadzor

Što se tiče pritužbe na manjak informacija i je li bilo pogrešaka u postupku liječenja, naša će bolnica poduzeti sve radnje kako bi ubuduće se uspostavila pravovremena komunikacija liječnika i obitelji pacijenata. Apsolutno je jasno da oni što prije trebaju dobiti kvalitetnu informaciju zbog profesionalnih i moralnih razloga. A je li gđa. Novak traženu informaciju mogla dobiti i ranije, pustit ćemo da odluče više instance nakon provedenog nadzora, ističe ravnatelj Šegović.
Pomoćnica ravnatelja za sestrinstvo, Valerija Korent, izrazila je žaljenje što se o tome piše u medijima i na društvenim mrežama prije nego što se utvrde sve činjenice.
U tijeku su očitovanja djelatnika te nadzori koji će utvrditi jesu li točne činjenice. Prema tome će se poduzimati mjere i zakonite radnje. Sestrinska profesija koja je sve zahtjevnija, iziskuje veliki stručni i profesionalni angažman. Cilj je zdravstvena njega i skrb bolesnika, empatija i profesionalan odnos, rekla je pomoćnica ravnatelja.

Podijelite objavu:

Popularno

Ostalo
Related

Beroš: Svi su pozvani pridonositi i sudjelovati u reformi

Zdravstvena pismenost ima nemjerljivu važnost, a osobito nam ju...

Odluke HZZO-a o financiranju rada pripravnika i pomagalima

HZZO će i nadalje financirati rad doktora medicine bez...

COVID-19 ostaje globalna prijetnja zdravlju

Svjetska zdravstvena organizacija (SZO) u ponedjeljak je objavila da...

Virusne bradavice – zašto nastaju i kako ih liječiti objašnjava dr. Tolušić Levak

Verukozne promjene kože ili bradavice su česte dobroćudne tvorbe...